Portaal
Via het patiëntportaal kunt u snel én makkelijk contact zoeken met uw huisarts. Het patiëntportaal is een beveiligde elektronische omgeving. Dat maakt het mogelijk via Patiëntportaal ook medische en persoonlijke vragen te stellen. U dient zich voor het gebruik van het patiëntenportaal te registreren. Nadat uw aanmelding is geautoriseerd kunt u gebruikmaken van het patiëntenportaal. Let op: Het is belangrijk dat u zich aanmeldt bij het portaal van de juiste huisarts.
Om in te loggen in het patiëntenportaal heeft u een eigen e-mailadres nodig. U kunt dus geen gebruik maken van het e-mailadres van uw partner. Het e-mailadres wordt gekoppeld aan een patiëntendossier. Vanuit privacy overwegingen kan een e-mailadres maar aan 1 dossier zijn gekoppeld. Maak dus een eigen e-mail adres aan als u dit nog niet heeft. Dit geldt ook voor kinderen!
Wanneer u een nieuw emailadres heeft, kunt u deze eenvoudig wijzigen door in te loggen op het patiëntenportaal via mijn account -> accountinstellingen. De sessie codes worden vanaf het moment van wijzigen naar het nieuwe mailadres verstuurd. Wilt u de assistente ook een e-mail sturen? Dan kan ze uw e-mailadres ook in het dossier wijzigen.
Online afspraken:
Voor alle klachten die niet spoedeisend zijn kunt u nu ook online een afspraak maken. Indien u voor méér dan één klacht wilt komen, wilt u dan zo vriendelijk zijn om een dubbele afspraak te maken? Dit kunt u doen door twee afspraken na elkaar in te boeken. Helaas is het anders niet mogelijk om beide klachten te bespreken.
Bent u voor een klacht al eerder bij de huisarts geweest, maak dan ook een afspraak bij de huisarts die u toen gezien heeft.
klik op onderstaande knop voor het portaal van uw eigen huisarts.